(Is)

Odafigyeltem másokra. Nem lesz ez így jó, összezavart. Pláne, hogy költők voltak. Egymást kérdezték, többek közt arról, hogy vers vagy költészet. Először nem értettem. Aztán kapcsoltam, hogy  költészet, mert verset írni nem tudok. Csak azt ismertem eddig, hogy a faszodat vagy a lábadat  (tudniillik melyiket vágják le inkább), de itt sorjáztak.
Költészet vagy szex? Költészet. Szex vagy orgazmus? Orgazmus. Jambus vagy trocheus? Melyik is melyik? Írni vagy olvasni? Írni. Hatásos vagy eredeti? Heuréka. Igaz vagy hazug? Amennyire csak lehet. Anya vagy isten? Anya. Szabadság vagy szerelem? A szabadságot, azt hiszem, ismerem, viszont kíváncsi vagyok.

(Hivatkozás: Boldogok-e a szerkilegények (akikkel Jónás Tamás beszélget(ett pár éve (igazi rájuk figyelő szeretettel))) dokk.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése