(Miért kábítószereznek a hollywoodi sztárok?)

Nyáreste. Kigyűl a férfiember a ház elé és beszélget. Nekem meg odanyílik az ablakom.
...ismertem két srácot, idegenlégió, Dél-Afrika, Kenya, átbaszták őket Irakba, Afganisztán... én tizennyolc évet lehúztam, vissza nem mennék, akármennyit fizetnek... na, talán fél évre, többre nem... én meg Koszovóban voltam nyolc évig... te, figyelj, az Edda művek, én mindig azt, én azzal... olyat is megéltem... mentünk be, nem tudtuk mi ez a bűz, előredobtunk egy füstgránátot, semmi, mentünk be, vagy hetven óvodás, egymás hegyén-hátán, a torka elvágva mindnek. Kivéreztette őket, abba fürdött, bazmeg, mint cézár... egy vadállat... [csönd] ...ezt még elszívom, aztán megyek... ja...
Nyáreste. Végül maradnak.
...egy fenét! Nem azért kábítószereznek, mert nem tudják feldolgozni, hanem tudod, izé, hogy mutassák...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése