(Lakás, lakás, lakás)

1. A konyhabútort ötödikre tudtam csak elintézni, a mágneses cukorkatartót bezzeg elsőre sikerült.

2. A szállítóember kifelé belebaszta a régi gáztűzhely sarkát a frissen festett falba. Nem kért elnézést. Fáradtak, gondoltam. A kapunál még egyszer nagyon meg szépen köszöntem, mire azt válaszolta, hogy ők is mindent nagyon köszönnek. Vajon mit? Felértem a harmadikra, mire kapcsoltam, hogy ingyenes házhoz szállítás plusz belebaszás.

3. Mire megtanultam a bankszámlám adatait fejből, elfogyott róla a pénz.

4. Remélem, hogy aki kilopta a dánfalvi vázát a csomagból, az majd a képcsöves tévémet is alálopja, mert nálam nemigen fér el. Közéjük horgolt terítő, a váza köré meg még egy történet, ami úgy kezdődik, hogy sehol nem hullámzanak olyan szépen a dombok, mint ott Csíkban.

5. Hogy nem írok majd a nyűgről, csak a jóról, szóval hogy hazudok, ezt terveztem el. De csak mert unalmas. Kipörög a mérgem, mint kocsi kereke a sáron.

6. Nekicsúsztam a kőrisfának: nyűg. Csinálják a járdát, a munkások egyből kitoltak: jó.

7. Ha izmos férfi vagy, és beléd szeretek, gyanakodj, hogy talán csak az IKEA-raktár polcairól leemelt, harminchét, olykor tíz kiló fölötti doboz emléke taszít a karjaidba. Inkább ne egészítsük ki egymást.

8. Hordom át a holmikat a régi lakásból az újba, a festékszagot az újból a régibe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése