(Control V)

Nyomtam egy kontrol C-t, mert nagyon tetszett, aztán felpattantam és kimentem pisilni. Valójában kakilni. Kipróbáltam, hogy el tudom-e ismételni. El tudtam, de gondolkozni kellett. Közben az ujjtöveimnél lévő porcokat hozzáérintettem a csempéhez és megállapítottam, hogy pont akkora egy mozaikkocka, mint a távolság a porcaim között. Lenéztem a padlóra és pár másodpercig szemmel tartottam egy feketeséget. Jól van, nem mozog, akkor nem bogár. Már tegnap is szemmel tartottam, jutott eszembe. Meg tegnapelőtt is meg azelőtt is. Még ücsörögtem egy darabig, kicsit fájt a kakilás. Tudtam is, hogy miért, de mindegy. Nem vagyok rá büszke. (Ezt az olcsó kétértelműsködést meg egyenesen szégyellem.) Aztán visszajöttem a géphez és úgy döntöttem, hogy nem illesztem be sehová:

konverzálni vagy konzerválni
revitalizálni vagy relativizálni

(forrás: csoppy)

Nem illesztem be, mert úgyis csak annyink van, amennyi megmarad bennünk. Nem érdemes konzerválni. Még akkor sem, ha tudom, hogy ami megmarad, az bizony kevés. Ne is próbáld relativizálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése