Drótzene

Nekem új szerelmet hozott a jézuska, elektronikus zenét. Erre nyomom itthon a kiporszizott nagyszőnyeg közepén a szeretet ünnepének délelőttjén. Bocs, kora délutánján. Lényeg, hogy fílinges. Similis simili gaudet.
(Eljön majd a dervistánc ideje is, tudom, de most még hadd legyen ez előbb. Ne fussunk előre! Nyugi! Úgy értem, take your time! Vagyis samo polako, ha érted, mire gondolok!)
Ha esetleg a szeretet ünnepének délelőttjén vagy kora délutánján elgondolkoznál (szerintem gondolkozz el), hogy miért vagy azzal illetve azokkal, akivel és akikkel, akkor jusson eszedbe a hasonló sebzettség. Nem megért, hanem csak neki is ugyanott fáj. Ezt az mondja, akivel vagyok. Rendben is van ez így. Ezt meg az a pap mondja, aki próbálja sebzettségnek hívni a bűnt még az éjféli misén is… Apropó, olyan ötvenegynehányadik perctől ráénekeltem erre a mi kis (japán) elektronikus zenénkre a Te Deumot. Szerintem énekeld rá te is. Jópofa, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése