(68 az 2 a ..., hanyadikon is?)

A 68 az csak egy szám. Az izgalmas viszont az, hogy az ember mire asszociál. Ha a tétékára járt, és nem mondjuk történésznek, akkor a 68-ról semmi más nem jut eszébe, legfeljebb az, hogy kettőhatvány. Kettő a hatodikon. A leghatványabb, hiszen a neve is mutatja: hatv... . Na mostan, kérem szépen, én beírtam az indexembe 66 kreditpontnak megfelelő tudományos munkát, és nyugodtan hátradőltem, hogy kettővel így is túlléptem a követelményt, kész-passz. Illetve hátradőlés előtt még vagy százszor átszámoltam, mert ha nincs meg elég kreditem, az sokba kerül, én meg szegény vagyok, de következetesen az jött ki, hogy már így is több. Erre hív a tanszékünk lelke, hogy kettő azaz kettő kreditem hiányzik azaz hiányzik. Az index végső leadása előtt egy nappal. Mondom neki, hogy téved, bár tudom, hogy nem az a fajta, de számolni spec én is tudok. Mégiscsak én rohantam annak idején a taxisblokádon át a kömal-feladatokkal a postára, nem ő. De pont ezért ő nem is asszociál. Neki a 68 az semmivel se több (pláne nem kevesebb), mint 68, és semminek sehányadik hatványa, és így valóban hiányzott még 2 kreditem. Úgyhogy beírtam még a kolozsvári konferenciát is 3 kreditért, és akkor az úgy már a 2x33 helyett 3x23 (basszákmeg).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése