(Csak szerelemből érdemes)

Ma valahogy nem ment. Pedig kedvezőek voltak a körülmények: napközbeni pangás, mélán pakolászó eladók, a karomon nagy szatyor. Nyilván nem néznek bele, de ha mégis, azt mondom, beleesett. Nyilván nem hiszik el, de mégis, van egy mondat, amibe lehet kapaszkodni. Már láttam, és nem 499 forint volt, hanem 999, úgyhogy becsúsztattam a dévédét a répa mellé. 2007-es Oscar-díj, a legjobb külföldi film, és a zöldje teljesen eltakarta. Mentem előre. Ahogy a se hall, se lát néninek leolvastam a szavatosságot, a túró rudik adták volna magukat, de mégsem. Sőt. A pénztárnál, sokat kockáztatva, előhúztam végül a filmet is.
Egyet sajnálok: azt a nagy tejkaramellt, amit visszatett a néni a polcra.  Pedig könnyű lett volna, mert nyitva volt a retiküljén a cipzár. És ha csak hetek múlva talál rá, akkor sem romlik meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése