(Variációk megbánásra)

1. Könyörtelen kitartással taposom szét fénylő kitinpáncélomat.

2. Nem tudom, hogy tényleg mindenki, aki áldozat, maga akar-e az lenni, én igen.

3. Megkegyelmezhettem volna magamnak, de a hüvelykujj súlya lefelé csavarta a kézfejem.

4. Vajon most már örökké azokat a pillanatokat fogom álmodni, ahonnan még lehetett volna másképp?

5. Ha nem vagy képes saját magaddal, akkor legalább a hely(zet)ekkel szakíts!

6. Választanom kellett, hogy egy aprócska öröm neked, vagy egy hatalmas bánat nekem. Az utóbbit választottam. Az ördögbe is, legalább legyen intenzív!

7. Elég, elég, elég! Mikor szólal meg végre a kakas? Eddig is biztos, hogy több volt már, mint három, de nem emlékszem pontosan, hányat is mondtál, Uram!?

8. Megpróbáltam, nem sikerült, ennyi.
Nem próbáltam meg, nyitva maradt, és most már örökké csapkodni fogja a szél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése